pophone messenger
Minden esetben a vevő a király?

Minden esetben a vevő a király?

2020-05-28

A fenti kérdésre sokan sokféle verziót tudnának elmesélni azért, hogy a válaszuk helyességéről meggyőzzék a másik felet. Az alábbi megtörtént eset is ezt bizonyítja:


Jelen járványügyi helyzetben felmerült annak a lehetősége, hogy házhoz rendeljünk ebédet, mivel a 6 fős családunk ezt indokolttá teszi. Kecskeméten rengeteg étterem és kifőzde gondolkozik úgy, hogy házhoz szállítást is vállal annak érdekében, hogy életben tudjon maradni.

Egy ilyen éttermet megkeresve megrendeltük a következő hétre a választható menükből a számunkra megfelelőt. (a családban van, aki a gombát, és van aki az olívabogyót nem szereti)

A rendelés leadását követően pár nappal később az ételfutár megjelent a házunknál, hogy megbeszéljük a menü kiszállításának és átvételének folyamatát:

A futár úgy kezdte, hogy felsorolta, nekünk mit kell biztosítanunk:

  • egyedi ételes dobozokat, amik otthon vannak, azok nem jók (1.300,-Ft-os költség)
  • készpénzes fizetést, annak ellenére, hogy jelen helyzetben sokunk preferálja a bankkártyás fizetést vagy átutalást
  • A készpénz felváltásáról is nekünk kell gondoskodnunk, mert a futár visszaadni nem tud (tehát, ha nincs otthon kp, akkor szaladj el a bankba felvenni pénzt, de a nagy címletet hazafele jövet váltasd fel, hogy pontos összeget tudj odaadni a futárnak J )

Ezzel szemben ők mit tudnak biztosítani:

  • Azt, hogy talán ebédidőre kiszállítják a kiválasztott ebédünket

Viszont ami számomra hiányzik:

  • Nincs átvételi bizonylat, nyugta arról, hogy én a futárnak kifizetem előre az 1 heti menü árát
  • Érintésmentes házhoz szállítás érdekében bankkártyával vagy átutalással történő fizetés
  • Az egyedi ételes dobozokon elmosódott alkoholfilc helyett, nyomtatott név megjelölés
  • Az érzés, hogy a szolgáltatás van értem, és nem én a szolgáltatásért

Az AszuCar Autósiskolában el sem tudom képzelni, hogy egy-egy befizetést követően ne adjunk számlát, vagy csak készpénzt fogadjunk el, és kizárjunk minden más fizetési lehetőséget.

Az irodánk közelében van bankautomata, megtehetnénk, hogy megkérünk téged, szaladj el felvenni pénzt, és úgy fizess nekünk, de nem tesszük meg, mert tudjuk, hogy az idő mindenkinek drága.

Ha már szánsz arra időt, hogy be gyere hozzánk ügyet intézni, mi azon dolgozunk, hogy legalább olyan/vagy jobb kedvvel távozz, mint amilyennel érkeztél.

Az AszuCar csapata számára Te vagy a király!