2020-05-28
A fenti kérdésre sokan sokféle verziót tudnának elmesélni azért, hogy a válaszuk helyességéről meggyőzzék a másik felet. Az alábbi megtörtént eset is ezt bizonyítja:
Jelen járványügyi helyzetben felmerült annak a lehetősége, hogy házhoz rendeljünk ebédet, mivel a 6 fős családunk ezt indokolttá teszi. Kecskeméten rengeteg étterem és kifőzde gondolkozik úgy, hogy házhoz szállítást is vállal annak érdekében, hogy életben tudjon maradni.
Egy ilyen éttermet megkeresve megrendeltük a következő hétre a választható menükből a számunkra megfelelőt. (a családban van, aki a gombát, és van aki az olívabogyót nem szereti)
A rendelés leadását követően pár nappal később az ételfutár megjelent a házunknál, hogy megbeszéljük a menü kiszállításának és átvételének folyamatát:
A futár úgy kezdte, hogy felsorolta, nekünk mit kell biztosítanunk:
Ezzel szemben ők mit tudnak biztosítani:
Viszont ami számomra hiányzik:
Az AszuCar Autósiskolában el sem tudom képzelni, hogy egy-egy befizetést követően ne adjunk számlát, vagy csak készpénzt fogadjunk el, és kizárjunk minden más fizetési lehetőséget.
Az irodánk közelében van bankautomata, megtehetnénk, hogy megkérünk téged, szaladj el felvenni pénzt, és úgy fizess nekünk, de nem tesszük meg, mert tudjuk, hogy az idő mindenkinek drága.
Ha már szánsz arra időt, hogy be gyere hozzánk ügyet intézni, mi azon dolgozunk, hogy legalább olyan/vagy jobb kedvvel távozz, mint amilyennel érkeztél.
Az AszuCar csapata számára Te vagy a király!